Dames 1 noteert eerste punt van het seizoen

Tanja heeft zondag voor het eerste punt van de competitie voor dames 1 gezorgd. In Nieuwegein werd met 5-1 verloren. De dames, met name Tanja, waren er de afgelopen wedstrijden al enkele keren dichtbij maar in Nieuwegein werd dan toch het eerste punt behaald. Tanja zorgde bijna ook voor het tweede punt, maar haar wedstrijd tegen Vera ging nipt verloren. Esther en Marianna lieten bij vlagen ook uitstekend spel zien. Marianne startte niet goed tegen Balicka en al gauw stond de 1-0 op het scorebord. Esther mocht het tegen Vera van Boheemen opnemen; ook een 3-0 in het voordeel van VTV. Toen werd het tijd voor ons eerste punt zo vond ook Tanja; met 0-3 werd Marieke v/d Kamp overtuigend opzij gezet. Alsof we de Champions League zojuist hadden gewonnen zaten we trots te genieten in de pauze!

Esther mocht vervolgens tegen kopvrouw Balicka aantreden. Een wedstrijd waarin Esther groeide resulteerde in de eerste gamewinst van dit seizoen. (Waar je al niet blij van kan worden) 🙂 vervolgens zette de speelster van VTV een tandje bij en werd de tussenstand 3-1. Marianna kwam in haar wedstrijd tegen Marieke op een 1-0 voorsprong en speelde goed! Marieke kwam helaas voor ons, steeds beter in haar spel en wist de volgende drie games te winnen.Tanja houdt van krakertjes zo bleek vorige week al tegen Tali Cohen. Ook nu speelde ze een wedstrijd in vijven; 9-9 in de beslissende game maar Tanja was iets te gehaast in de afronding en verloor met 11-9 in de vijfde game.

Volgend weekend wederom een super saturday @ Ttv Hilversum! See you 🙂

Tanja, Marianna & Esther