Clubkampioenschappen senioren op zondag 21 december!

De clubkampioenschappen kennen vanaf dit jaar een nieuwe opzet. Waar voorheen om meerdere avonden werd gestreden, vinden de clubkampioenschappen nu plaats op één dag. Hierbij nodigen we alle leden uit om zondag 21 december deel te nemen aan de Clubkampioenschappen voor senioren. In vergelijking met andere jaren zal het toernooi dus op één dag plaatsvinden. Want wat is er leuker en gezelliger om met heel TTV Hilversum op één dag samen te strijden voor het ultieme doel van clubkampioen. Het toernooi is dus voor alle leden ongeacht de licentie.

Het toernooi zal afhankelijk van het aantal deelnemers om 10.00 uur beginnen en rond 16.30 klaar zijn. Iedereen zal in zijn/haar klasse spelen waarbij er gestreefd wordt iedereen zoveel mogelijk te laten spelen. Naast de huldiging van de clubkampioenen zullen ook de kampioenen van het voorjaar en najaar van 2014 gehuldigd worden.  Dus als je bang bent om die kilo’s aan te komen in de kerstvakantie dan is dit de uitgelezen mogelijkheid om hier wat aan te doen.

Ik verwacht een mooi begin van een hopelijk jaarlijkse traditie. Inschrijven kan via een mailtje te versturen naar : raymondvanputten@hotmail.com of wilfred.schipper@hotmail.com Tevens zijn er inschrijflijsten in de kantine en/of kan je Wilfred/Raymond of Caspar Veenboer aanschieten.

Met vriendelijke groet,

De toernooicommissie