2e paasdag; thuiswedstrijd voor heren 1 in de halve finale eredivisie

Het eerste herenteam van TTV Hilversum speelt op maandag 21 april (2e paasdag) de eerste wedstrijd in de halve finale van de play offs om het algemene landskampioenschap. Tegenstander is torenhoge favoriet Enjoy & Deploy Taverzo uit Zoetermeer. Na de gigantische stunt tegen Westa zijn de heren nu ook gebrand op een goed resultaat wat perspectief biedt voor de return op 11 mei. Het team bestaande uit Rajko Gommers, Borna Kovac en Jan Zibrat is ijzersterk en heeft met dit team drie spelers in de top 300 van de wereldranglijst. Nathan en Merijn hebben aan de kant van Hilversum de nodige internationale ervaring.

Een enorme aderlating is de afwezigheid van Nathan aanstaande maandag. Zijn vervanger zal komen uit het tweede herenteam van Hilversum. Tycho zegt daarover: “Het is echt heel erg jammer dat Nathan niet kan spelen. Natuurlijk zijn we een team, maar wat Nathan dit seizoen laat zien is echt geweldig. Hij is één van de beste eredivisiespelers op het moment en draagt het team! Maar we moeten het ermee doen en we gaan alsnog onze huid zo duur mogelijk verkopen. Ik hoop op een vol huis, ook omdat het mijn laatste thuiswedstrijd voor Hilversum is.”

De vereniging roept iedereen op om te komen kijken en het team te steunen. Hoe dan ook zal het een gezellige middag worden waarin zal moeten worden geknokt voor elk punt. Iedereen is maandag welkom om na de paasbrunch de wedstrijd te bezoeken en te genieten van toptafeltennis. Aanvangstijd is 14:00 uur aan de Vaartweg in Hilversum.