Ondanks verlies pakt Kees van Doorn er weer 2

3e klasse I        Elan 5  –  Hilversum 15       7-3
Kees van Doorn 2, Jessie Hillebrand 1, Johan Bollebakker 0

Vrijdag 8 februari traden de teams van Elan en Hilversum tegen elkaar op in het ‘gezellige’ Baarn! Team 15 keek verbaasd op toen zij te horen kregen dat de toegewezen tafel waar zij zouden gaan spelen in de ‘gezellige’ maar luidruchtige kantine was. Beide teams traden in de sterkste opstellingen aan, bij Hilversum moest Jasper Diekerhof verstek laten gaan wegens ziekte.

Jessie beet het spits af voor Hilversum, helaas kwam zij iets te kort tegen de sterk spelende Rinie van der Heiden (najaarscompetitie 100 %). Helaas ging Jessie haar 2e partij ook verloren, maar in de laatste wedstrijd herstelde zij goed en pakt toch knap weer 1 punt in de 3e klasse.

Nu was het de beurt aan Kees, hij begon tegen de altijd lastige Flip Valero. Kees was strijdvaardig en hij zag en overwon. De tegenstander twijfelde aan Kees zijn batje en vroeg hem vriendelijk om de volgende wedstrijd met ander rubber te gaan spelen. Kees zijn 2e wedstrijd verliep vlekkeloos, en zijn 2e punt was binnen. Helaas moest Kees in zijn laatste wedstrijd ook de meerdere erkennen in Rinie van der Heiden. Kees begint steeds meer en meer zijn oude vorm te krijgen, volgende keer voor de hattrick.

Johan Bollebakker mocht als 3e aantreden, hij nam een voortvarende start en er stond al snel een 2-0 op het scorebord. Helaas begon er toen wat zand in de motor te komen, en Johan verloor alsnog. Erg herkenbaar voor dit team, zo verspeelt Jasper Diekerhof ook vaak een voorsprong. Toch iets mentaals? Misschien moeten de heren toch een keer een langs Merijn de Bruin. Dit verlies kwam hard aan bij Johan, hij wist zich enigszins te herstellen maar het mocht niet baten, de teller bleef op 0 steken.

Hilversum 15 moet alle zeilen gaan bijzetten om uit de degradatiezone te blijven. De volgende 2 wedstrijden worden belangrijke wedstrijden voor team 15! Uit naar Vitac en thuis tegen WIK.