Zwarte bladzijde omslaan en positief beginnen

,,Persoonlijk ben ik wel klaar met 2020″, zegt TTV Hilversum trainer/coach Bert Olofsen. ,,Het begon nog zo leuk. We stonden er met Heren 1 goed voor in de strijd om het landskampioenschap, bij de jeugd hadden we meer spelers dan ooit die mee zouden doen aan de finale van  de Nederlandse Jeugdmeerkampen (NJM) en die mee zouden doen aan het Nederlands Kampioenschap. Toen sloegen we een bladzijde om in het boek en de volgende pagina’s waren zwart. Zo zwart als het mineraloïde git. Gitzwart dus.

We zijn er nog niet, voorlopig nog niet, maar toch kijk ik uit naar 2021. We worden gevaccineerd en we kunnen vast ergens dit voorjaar weer beginnen met de competitie. Ik ga er van uit dat we weer kunnen trainen en dat er langzaamaan weer met toernooien begonnen wordt. Ik wil me richten op het spelen van de finale om het landskampioenschap en me inzetten voor de ontwikkeling van onze jeugd.

Nog even doorbijten dus. Een kerst zonder familie, voor de één een zege, voor de ander een ramp, maar triest is het wel. Wij van Heren 1 willen iedereen fijne kerstdagen toewensen en een fantastisch 2021. We slaan die zwarte bladzijde nu maar weer om”.

Khalid Assar uit Egypte waar ook alles op slot zit: “Merry Xmas and best wishes for 2021. I hope to be back soon and play big matches for he club.”

Ashraf Haiqal uit Maleisië, waar hij opgesloten zit in een trainingscentrum, wel kan trainen, maar verder zoveel mogelijk in een bubble leeft: “I am only training now, no matches. I miss you all, hope to see you soon. Merry Christmas and happy 2021”

Nolan Schultz vanuit Voorburg: “Iedereen een fijne kerst en goed 2021”

Lauric Jean vanuit België: ,,We can train, but now we have last training and then a week of for Christmas. I can’t wait to play again and look forward to the play-off. Merry Christas and a good 2021.”

Bert Olofsen vanaf de Veluwe: ,,Maak er het beste van met elkaar, maar doe voorzichtig en respecteer de regels. Fijne kerstdagen en vooral een gezond 2021”.