Zomerregeling weer van kracht, leden van andere clubs zijn welkom!

Evenals voorgaande jaren blijft ons Tafeltenniscentrum in de zomerperiode geopend, zij het met aangepaste tijden. Vrijdagavonden Vanaf deze week is het Tafeltenniscentrum op vrijdagavonden gesloten voor vrijspelen. Wel zijn er nog enkele geplande jeugdactiviteiten op vrijdag (Laddercompetitie en Eindeseizoensfeest). Mogelijk wordt de finale van de bekercompetitie nog in Hilversum gespeeld. Team 5 (Elwin, Teun, Daan, Lars, Rick en Tim) heeft zich geplaatst voor de halve finale en speelt komende vrijdag in en tegen Woerden. Vanaf 18 augustus is het Tafeltenniscentrum weer open voor vrijspelen op  vrijdagavond. Vrijspelen op andere avonden Op maandag-, dinsdag- en donderdagavonden kan er door jeugd en senioren worden vrijgespeeld. Op deze avonden zijn beide zalen vanaf 19.30 uur beschikbaar, met dien verstande dat leden van VEV op donderdag voorrang hebben in de Louwersezaal. Datzelfde geldt voor leden van TOVO op maandagavond. Leden van andere clubs weer welkom Ook deze zomer biedt onze vereniging de mogelijkheid aan leden van andere clubs en introducees van eigen leden om bij Hilversum te komen spelen tijdens de zomerperiode. In alle gevallen geldt dat bij grote drukte eigen leden voorrang hebben bij de benutten van de speelruimte. Overdag spelen in de zomervakantie De openingstijden voor de overdaggroepen zijn tijdens de zomerperiode ongewijzigd: -Maandag- en donderdagmiddag van 13.00-15.30 uur. -Dinsdag-, woensdag- en donderdagochtend van 9.30-12.00 uur. Jeugdleden en andere belangstellenden kunnen overdag gebruik maken van de vrije tafels. Introducees zijn toegestaan. Het advies is om vooraf met iemand af te spreken als je overdag gaat tafeltennissen en balletjes mee te nemen.. Voor het spelen overdag gelden de volgende restricties: -De zaalleiding is in handen van de dienstdoende coördinator van de overdaggroepen. -Tijdens het spelen overdag is de bar gesloten. Je moet dus je eigen drinken meenemen naar de zaal.