Zoek jij een nieuwe uitdaging? Kom tafeltennissen bij TTV Hilversum!

Heb jij interesse om te gaan tafeltennissen? Of zoekt je kind een nieuwe sport om mee kennis te maken? Dan ben je bij TTV Hilversum aan het goede adres. Als grootste vereniging van Nederland hebben wij een ruim aanbod aan tafeltennisactiviteiten. Trainingen, wedstrijden, of gewoon ontspannen een balletje slaan, overdag of ’s avonds, het kan allemaal. En dat in één van de mooiste en gezelligste tafeltennisaccommodaties van ons land.

Tafeltennis voor volwassenen

Volwassenen vanaf 18 jaar die kennis willen maken, kunnen vanaf 2 juni terecht op woensdagavond. Van 20.15 tot 21.30 uur is er training voor nieuwelingen en spelers met een lagere licentie. Je mag 4x gratis deelnemen aan deze trainingen alvorens te besluiten het lidmaatschap aan te gaan. Een mooie gelegenheid om gelijkgestemden te ontmoeten in een ontspannen sfeer. Nog een voordeel: in tegenstelling tot veel andere sporten is bij TTV Hilversum één training per week onder leiding van een gekwalificeerde trainer inbegrepen in het lidmaatschap. Je betaalt hiervoor dus geen cent extra. Daardoor is tafeltennis behalve een gezonde en uitdagende sport ook nog extra voordelig! Een volledig overzicht van de contributiebedragen vind je elders op deze website. Naast het volgen van trainingen kun je vrijspelen op dinsdag- of vrijdagavond van 19.30 tot 22.30 uur. Heb je de smaak te pakken en wil je competitie en/of toernooien spelen, dan kan dat uiteraard ook, mits je over een aantal basisvaardigheden beschikt. TTV Hilversum speelt in wedstrijdverband op alle niveau’s. Van 6e klasse tot eredivisie. Ons eerste herenteam werd deze maand landskampioen!

Tafeltennis voor jeugd

Kinderen van 6 t/m 12 jaar en oudere jeugd van 13 t/m 17 jaar zijn welkom om kennis te komen maken met onze vereniging op maandagen van 17.00 tot 18.15 uur. Dat kan vanaf 31 mei. Aanmelden vooraf is niet verplicht, maar wordt wel op prijs gesteld. Dan kan door de mailtje te sturen naar Herna Mol: b.mol@chello.nl. Deze trainingen gaan door tot de zomervakantie. Tijdens de zomervakantie blijft onze zaal geopend voor vrijspelen. Nieuwe kinderen kunnen een batje in bruikleen krijgen. Sportkleding en binnensportschoenen zijn verplicht.

Tafeltennis overdag

Voor sportievelingen die in de gelegenheid zijn om overdag te tafeltennissen, biedt TTV Hilversum ook ruime mogelijkheden. Liefst 5 dagdelen per week zijn er groepen actief. Zij spelen recreatief in onderling verband en doen niet mee aan wedstrijden. Mensen die alleen overdag willen spelen, kunnen lid worden tegen een speciaal gereduceerd tarief (bedragen elders op deze website). Dat kan op maandagmiddag, dinsdagochtend, woensdagochtend, donderdagochtend en donderdagmiddag. Alle groepen zijn gemengd, behalve de woensdagochtendgroep (alleen vrouwen). Je kunt je ter plekke aanmelden (registratie is verplicht). Op de genoemde ochtenden van 9.30 tot 12.00 uur, de middagen zijn van 13.30 tot 16.00 uur.

Alle contributiebedragen staan vermeld onder het kopje ‘Çlubinfo’ op deze website.