Zit je op de basisschool? Schrijf je in voor het Kinder Tafeltennisfeest op 26 maart

De inschrijving voor het Kinder Tafeltennisfeest voor basisscholen is gestart. Het evenement wordt gehouden op zondag 26 maart in het Tafeltenniscentrum, Vaartweg 52, Hilversum. Het is bedoeld om de kinderen van basisschool kennis te laten maken met de tafeltennissport en hen een gezellige en sportieve dag te bezorgen. De kosten voor deelname zijn 2,00 euro per kind.

Het Kinder Tafeltennisfeest bestaat uit 2 onderdelen:
Spelcircuit voor groep 3, 4 en 5.  Tijd: 10.00 – 12.00 uur
De kinderen kunnen hun behendigheid tonen aan de hand van een aantal spelopdrachten. Zo maken ze spelenderwijs kennis met de tafeltennissport. In de pauze is er voor ieder kind een traktatie. De kinderen van groep 5 kunnen eventueel ook kiezen om in plaats van het spelcircuit mee te doen aan het tafeltennistoernooi voor de kinderen van groep 6, 7 en 8.

Tafeltennistoernooi voor groep 6, 7 en 8.  Tijd: 13.00 – 17.00 uur
De kinderen worden in groepen ingedeeld en spelen wedstrijdjes tegen kinderen van hun eigen leeftijd. Clubleden van TTV Hilversum zijn beschikbaar om de kinderen te helpen met de spelregels. Alle kinderen die meedoen, krijgen een traktatie.

Aanmelden kan t/m 9 maart
Inschrijven is mogelijk t/m donderdag 9 maart door onderstaand formulier in te vullen en te mailen naar Eugène Staffhorst: e.staffhorst@planet.nl

———————————————————————————————————————————————————-

INSCHRIJFFORMULIER KINDER TAFELTENNISFEEST ZONDAG 26 MAART

Dit formulier uiterlijk donderdag 9 maart mailen naar e.staffhorst@planet.nl

O Mijn kind doet mee aan het Spelletjescircuit op zondag 26 maart (aanvang 10 uur)

O Mijn kind doet mee aan het Tafeltennistoernooi op zondag 26 maart (aanvang 13 uur)

Naam:  ………………………………………….  Jongen / Meisje: ……………………

E-mailadres: ……………………………………………..

School: …………………………………………   Groep: ……

O  Het inschrijfgeld van €2,00 maak ik gelijktijdig met de inschrijving over op rek. NL13 RABO 0388 294 701 t.n.v. TTV Hilversum o.v.v. KTTF2023.

————————————————————————————————————————————————————–