Zeven spelers in halve finale Nationale Jeugdmeerkampen

Zeven jeugdleden van TTV Hilversum hebben zich geplaatst voor de halve van de Nationale Jeugdmeerkampen (NJM). Zij kwamen tijdens de kwartfinales in het topsportcentrum van Almere bij de beste drie in hun poule. Bij de meisjes junioren ging Heleen Hop moeiteloos door. Bij de meisjes pupillen deden Anne Hoogeveen en Iris de Bie het uitstekend. Patrik Roest en Max Koopman vertegenwoordigen Hilversum in de halve finale bij de jongens junioren. Bij de jongen kadetten is Lars de Visser nog in de strijd en bij de jongen pupillen was er succes voor Eliott Mattei. Daarnaast wisten er nog drie spelers, die in competitieverband uitkomen voor Hilversum, zich te plaatsen: Lisette van Es, Alice Vos bij de meisjes junioren en Mick de Vette bij de jongens kadetten. Zij komen bij de NJM uit voor een andere vereniging.  Ook Hilversum-lid Sander van Buul kwam bij de jongens kadetten bij de laatste 16.

Neha Gupta redde het bij de meisjes junioren net niet, maar zij leverde wel een buitengewone prestatie door van de als eerste geplaatste Kim Hergelink te winnen. Met 3 winstpartijen uit 5 duels werd ze enigszins onfortuinlijk vierde. Ook uitgeschakeld werden Djermo Roest (jongens junioren), Bente Beek (jongens pupillen), Yann Beek (jongens welpen), Lotte Hoogeveen (meisjes kadetten), Maike den Blanken (meisjes kadetten) en Niral Gupta (meisjes pupillen). Voor hen was het toernooi in Almere een mooi leermoment.