Zes prijswinnaars bij Minimeerkampen in Huizen

Maar liefst 14 jeugdleden van Hilversum deden mee aan de vierde Minimeerkampen op zaterdag 23 januari in Huizen. Maar liefst 6 van hen vielen in de prijzen. Naman Malhotra, Melle Scholten, Abel van der Borst, Sam Vijfschaft, River Briët, Oliver Rowe  gingen allemaal met een mooie trofee naar huis. Ze werden eerste of tweede in hun groep. Ook de andere deelnemers van Hilversum kwamen goed voor de dag. In het overvolle zaaltje van Bijmaat stonden maar liefst 9 tafels opgesteld, met ouders en clubbegeleiders langs de kant gedrukt. Het mocht de pret niet drukken. De jonge deelnemertjes toonden hun enthousiasme en er werden diverse spelers met talent gespot. De Minimeerkampen zijn bedoeld voor jeugd tot 12 jaar, die nog niet veel ervaring heeft met het spelen van wedstrijden. Hilversum had met 14 deelnemers het hoogste aantal spelers van dit seizoen. De volgende Minimeerkampen zijn op zondag 13 maart bij VTV in Nieuwegein.

Minimeerkampen 230116, Bijmaat

De prijswinnaars: v.l.n.r.: Naman Malhotra, Melle Scholten, Abel van der Borst, River Briët, Sam Vijfschaft en Oliver Rowe.

Minimeerkampen2 230116, Bijmaat

Vol ongeduld wachten tot je aan je aan de beurt bent bij tijdens de prijsuitreiking.