Zaterdag 12 maart: Super Saturday bij TTV Hilversum

Komende zaterdag, 12 maart, spelen de landelijke teams (met uitzondering van Heren 1) weer thuiswedstrijden (aanvang 16 uur).
Je bent van harte uitgenodigd om onze teams aan te moedigen.

Dames 1 – eredivisie
Ons eerste damesteam speelt de een na laatste ronde van de reguliere competitie in de eredivisie en krijgt Scylla op bezoek.
Op zaterdag 3 april is de slotdag van de reguliere competitie. Dan speelt dames 1 de streekderby tegen VTV in Nieuwegein (aanvang 14 uur).
Onze dames kunnen in theorie nog 5e worden.
Maar de zesde plek ligt meer voor de hand en dan zal Dames 1 het eredivisieschap moeten veilig stellen door in de play-downs twee keer te winnen van (waarschijnlijk) Westa, dat op de zevende plek staat.
Heren 1eredivisie
Wist zondag van Midstars te winnen en daardoor de laatste plaats te ontlopen.
Het team van coach Bert Olofsen is klaar met de reguliere competitie en speelt zaterdag niet.
In de play-downs moet het twee keer Feijenoord Van Teylingen (FVT) verslaan om het eredivisieschap veilig te stellen.
Een lastige, maar geen onmogelijke opgave voor onze mannen.
Heren 2 – eerste divisie
Kreeg zaterdag een flink pak slaag van koploper Scylla 2 (10-0) en staat nu laatste.
Moet thuis tegen Entac het geschonden blazoen zien op te poetsen.
De krachtsverschillen in deze poule zijn klein: de nummers 4, 5 en 6 hebben alle 17 punten, Hilversum heeft er 15.
Kleine zege op Entac moet mogelijk zijn.
Heren 3 – derde divisie
Wist zaterdag van Bijmaat 2 te winnen en staat derde in de 3e divisie.
Krijgt zaterdag nummer 2 op bezoek, HTC 3, met o.a. Hilversum-jeugdlid Sander van Buul in de gelederen.
Kan bij een overwinning de 2e plaats van HTC overnemen.
Heren 4 – vierde divisie
Won zaterdag uit bij Blauw-Wit, maar staat nog op een degradatieplek.
De streekderby tegen SVE 2, dat laatste staat, is een uitgelezen mogelijkheid om te klimmen op de ranglijst.
De landelijke wedstrijden op 12 maart beginnen zoals gebruikelijk om 16 uur.