Workshop Koen en Clemens Hageraats voor jeugd en ouders

Vrijdag 7 december komen  meervoudig international Koen Hageraats en zijn vader een workshop geven in Hilversum. Hageraats werd dit jaar met zijn club Itass / DTK’70 zowel landskampioen als bekerwinnaar.

Om 17.45 uur komt Koen meetrainen met de jeugd, waarbij hij enkele oefeningen speelt tegen talenten van Hilversum en afsluit met een oefenwedstrijd tegen één van de spelers. Tijdens de training wordt de favoriete inspeeloefening gespeeld van Koen. Koen wordt al van jongs af aan begeleid door zijn vader Clemens, die daarover onlangs een boekje geschreven heeft. Over zijn ervaringen komt hij vrijdag praten met ouders en jeugd. Daarvoor zijn alle ouders van onze jeugd uitgenodigd vanaf 18.45 uur.

Michiel de Korte, hoofd opleidingen van de NTTB, komt daarna diploma’s uitreiken aan cursisten die de afgelopen periode de opleiding tafeltennistrainer 1 (jeugdbegeleider) bij Bert Olofsen hebben gedaan. In totaal maar liefst 15 deelnemers uit Hilversum en 7 uit Hoogland.

Belangstellenden zijn van harte uitgenodigd.

Koen Hageraats (rechts op de foto) werd met zijn club Itass/DTK’70 landskampioen in de speelzaal van Hilversum.