Wedstrijdverslagjes jeugd (week 2)

REGA 4 – H’sum 5 5-5. Nienke Kempes 3, Brian van Londen 2, Nanda Bloom 0

Hilversum 5, gecoached door Eus, boekte in Nijkerk een prima resultaat tegen het best sterke Rega 4. Het werd 5-5, waarbij Nienke Kempes (de schrijfster van dit stukje)knap ongeslagen bleef.

Nanda begon met spelen, ze speelde mentaal heel sterk en was ook goed, maar ze won helaas maar één game, het werd 3-1. De volgende wedstrijd moest Nienke spelen, zij won met 3-1 tegen Sven v.d Pol. Daarna moest Brian. Hij won de wedstrijd ook met 3-1. We begonnen dus beter dan we hadden verwacht. Brian en Nanda wisten het dubbelspel niet te winnen. Ze verloren de wedstrijd met 3-1. De stand in de wedstrijd was 2-2. Er waren kansen op een goed resultaat, we hadden in de vorige competitie al twee keer van dit team verloren. Nanda moest na het dubbel spelen en zij verloor tegen Sven v.d Pol met 3-1, jammer nu stond REGA weer voor. Brian zette de stand weer gelijk met 1-3 won hij de partij tegen Stef van Duinen. De stand was nu 3-3. Het is nu de beurt aan Nienke, zij moet tegen Mick de Vette. Zij won ook met 3-1, waardoor Hilversum op een 3-4 voorsprong komt. Brian moet spelen tegen Sven v.d Poll. Jammer genoeg verloor hij met 1-3, het percentage van Brian is nu 67%. Nanda moest spelen tegen Mick de Vette, als ze won konden we sowieso niet meer verliezen, jammer genoeg bleek Mick te sterk. Nanda bleef dus jammer genoeg op 0 staan. De stand is nu 5-4 in het voordeel van REGA. De volgende wedstrijd was Nienke tegen Stef van Duinen. En warempel, Nienke speelde goed en wist Stef met 3-1 te verslaan. Het werd dus 5-5. Coach Eus was met dit resultaat ook tevreden.