Wanneer kun je je nieuwe clubshirt ophalen?

De nieuwe clubkleding is in aantocht. Wil je weten wanneer je je nieuwe clubshirt kunt ophalen? Lees dan dit bericht.

Shirt Arakis

Onze vereniging heeft maar liefst 250 nieuwe clubshirts aangeschaft. Eenheid van tenue en een betere uitstraling, dat is wat het bestuur voor ogen heeft.  Het bestuur is dan ook zeer verheugd dat bijna alle competitie spelende leden het Andro Arakis-shirt inmiddels hebben besteld. Behalve het Hilversum-logo op de borst is onze verenigingsnaam ook prominent op de achterzijde van het shirt gedrukt. De Hilversum-teams zullen binnenkort dan ook een stuk herkenbaarder zijn. Dat zorgt voor een betere uitstraling, die past bij de grootste tafeltennisclub van Nederland.

Bijkomend voordeel is dat de nieuwe clubshirt meer draagcomfort heeft dan de oude en bovendien zowel in dames- als in herenmodel te verkrijgen is. Het bestuur heeft een aantrekkelijke deal kunnen sluiten met onze leverancier en verenigingsondersteuner Sport Europe, waar alle competitie spelende clubleden van profiteren.

Kleding ophalen

Wanneer kun je je bestelde kleding ophalen?

Jeugdleden afdeling en landelijk

Zaterdag 12 september voor aanvang van de wedstrijd.

Voor jeugdteams die (vroeg) uitspelen:

Zaterdag 19 september voor aanvang de wedstrijd.

Coördinator Eugène Staffhorst

Senioren landelijk

Zaterdag 12 september voor aanvang van de wedstrijd.

Coördinator: Jelle Goossens

Senioren afdeling Midden

Maandag 14 september (20 – 21 uur)

Dinsdag 15 september (19.30 – 21 uur)

Vrijdag 18 september (19 – 20 uur)

Coördinatie: Herna Mol

Tweede clubshirt

Mocht je nog een tweede clubshirt willen aanschaffen, dan dient dat ter plekke contant te worden afgerekend (à 25 euro). Het eerste shirt kan zonder betaling worden meegenomen.

Advies: naamsvermelding binnenzijde shirt

Ongetwijfeld zullen er komend seizoen weer de nodige nieuwe clubshirts in de kleedkamer en in de zaal blijven liggen. Dat kan ook jou overkomen. Wees daarom verstandig en zet bij aanschaf direct je naam of initiatalen op het label aan de binnenzijde. Daarmee is bij verlies je shirt herkenbaar voor jezelf en voor de vinder.

Broekje kopen?

Bij het Hilversum-clubtenue hoort een zwart sportbroekje. Wil je van de gelegenheid gebruik maken en je clubtenue helemaal op orde maken? Dat kan. In de Sport Europe Batshop in de zaal zijn  zwarte sportbroekjes  in diverse maten en modellen op voorraad.

Met een beetje geluk speel je je eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen in je nieuwe tenue.