Vrijspelen in de zomerperiode op dinsdag- en donderdagavond

Evenals voorgaande jaren blijft ons Tafeltenniscentrum in de zomerperiode (12 juli t/m 15 augustus) geopend, zij het met aangepaste tijden. Op dinsdag- en donderdagavond kan er worden vrijgespeeld. Op deze avonden zijn beide zalen vanaf 19.30 uur beschikbaar, met dien verstande dat leden van VEV op donderdag voorrang hebben in de Louwersezaal. Ook leden van andere clubs en introducees zijn deze zomer weer welkom.

Op woensdag- en vrijdagavond is de zaal gesloten. Op maandagavond is de Louwersezaal voorbehouden aan leden van TOVO en is de Oskamzaal gesloten. Vanaf 16 augustus is het Tafeltenniscentrum ook op woensdag- en vrijdagavond weer open.

De openingstijden voor de overdaggroepen zijn tijdens de zomerperiode ongewijzigd. Deze tijden staan vermeld onder het kopje Clubinfo op deze website. Jeugdleden en andere belangstellenden kunnen overdag gebruik maken van de vrije tafels.
We wensen je alvast een fijne zomervakantie.