Voor 12 december inschrijven voor de AK 2015!

Je kunt je nog tot 12 december aanmelden voor de Afdelingskampioenschappen 2015. Het seniorentoernooi vindt plaats op zondag 11 januari (lagere klassen) en op zondag 18 januari (hogere klassen).

Je kunt je aanmelden voor het enkel- en dubbelspel. Inschrijfformulieren zijn te downloaden vanaf de website van de Afdeling Midden: www.midden.nttb.nl > toernooien > Afdelingskampioenschappen

De toernooi-opzet is zo gemaakt dat alle deelnemers redelijk veel wedstrijden kunnen spelen en de wachttijden zoveel mogelijk beperkt blijven (een enkele uitzondering daargelaten). Het toernooi wordt voor de achtste achtereenvolgende keer georiganseerd door onze eigen vereniging, in samenwerking met de NTTB Afdeling Midden. Jaarlijks nemen er zo’n 400 spelers (jeugd en senioren) deel aan het evenement.

De jeugd komt op zaterdag 10 januari (lagere klassen) en zaterdag 17 januari (hogere klassen) in actie.