Volle speelzaal bij Super Saturday komend seizoen

Misschien ben je al wel eens op bezoek geweest als onze landelijke tafeltennisteams hun thuiswedstrijden spelen. Het afgelopen jaar kwamen Hilversum 1 en 2 en Hilversum Dames 1 op zaterdagen in actie. Komend seizoen komen daar nog maximaal 3 teams bij. Dat betekent dat er in plaats van op 4 tafels op maximaal 9 tafels gespeeld gaat worden. Een volle speelzaal dus op Super Saturday en daar kunnen we alleen maar blij mee zijn. Meer, beter en leuker tafeltennis, dat is immers wat we willen.

De volgende teams spelen hun thuiswedstrijden op zaterdag komend seizoen: Dames 1 (eredivisie), Team 1 eerste divisie (4 tegen 4 op 2 tafels), Team 2 en 3 derde divisie (beide 4 tegen 4 op 2 tafels), Team 5 (hoofdklasse), Team 6 (1e klasse).