Vernieuwde Evenementenkalender boordevol tafeltennisactiviteiten bij TTV Hilversum

Nu er weer volop getafeltennist mag worden, stroomt de Evenementenkalender van TTV Hilversum dit voorjaar vol. Naast de competitie zijn er tal van toernooien, die al dan niet eerder gepland waren en toen door de coronamaatregelen moesten worden uitgesteld. Zo worden binnenkort alsnog de Clubkampioenschappen gehouden. De jeugd bindt op zaterdag 5 maart de strijd aan. Een dag later, op zondag 6 maart, is het de beurt aan de senioren van TTV Hilversum.
We zijn daarnaast zeer verheugd dat we de Afdelingskampioenschappen van Midden, die het tweede en derde weekend van januari gehouden zouden worden, toch nog kunnen organiseren. De lagere jeugd en lagere senioren spelen in het laatste weekend van maart (de jeugd de zaterdag 26e, senioren zondag de 27e). De hogere senioren en hogere jeugd komen op resp. 11 en 12 juni in actie. De hogere senioren spelen dus voor het eerst op zaterdag, de hogere jeugd op zondag.
Op de vernieuwde Evenementenkalender vindt je alle data die voor onze vereniging van belang zijn.