Manifestatie Hilversum Actief valt door slecht weer in het water

Het plan was dat onze vereniging deze zondag (3 oktober) met een kraam en een tafeltennistafel op het Marktplein zou staan tijdens het jaarlijkse evenement Hilversum Actief (voorheen Vrijetijdsmarkt). Deze manifestatie waarop tientallen verenigingen hun activiteiten promoten, viel echter in het water. Vanwege het slechte weer besloot de organisatie te elfder ure om het festijn af te gelasten. Dat betekent dat de aftrap van het project Meisjestafeltennis, waarmee TTV Hilversum de komende tijd de boer opgaat, niet door kon gaan. De promotie zal via andere wegen plaatsvinden. Meisjes van 6-12 jaar kunnen zich inschrijven voor een introductiecursus waarmee ze in acht lessen kennismaken met de eerste beginselen van de tafeltennissport (meer informatie vind je in het Nieuwsbericht hieronder).

De ambassadeurs van TTV Hilversum staan te popelen om tafeltennis onder de aandacht te brengen van een breder publiek. Natuurlijk de jeugd, maar ook volwassenen en ouderen zijn welkom bij TTV Hilversum. Waarom tafeltennis gezond is voor lichaam en geest, werd onlangs treffend uitgelegd door prof. Erik Scherder in een gesprek met NTTB-ambassadeur Bettine Vriesekoop. Het college is de moeite waard om te bekijken:

Hilversum Actief is nu verplaatst naar het voorjaar, zo heeft de organisatie laten weten.