TTV Hilversum voor de derde keer gekozen tot ‘beste sportploeg van het jaar’

Een bijzondere eer viel de TTV Hilversum-delegatie ten deel tijdens het gemeentelijk sportgala op donderdag 14 april. Voor de derde keer in de historie werd het eerste herenteam van onze vereniging gekozen tot sportploeg van het jaar. De verkiezing ging over de ‘coronajaren’ 2020 en 2021. Ook in 2014 en 2019 stond TTV Hilversum op het erepodium tijdens de huldiging. Het eredivisieteam, bestaande uit Lauric Jean, Benjamin Rogiers, Nolan Schultz, Khalid Assar, Adrien Coton en Nolan Schultz, werd in mei vorig jaar voor het eerst in de clubhistorie landskampioen door in de finale TTV Hercules met 3-0 te verslaan.

Een videopresentatie van onze vereniging voor de aanwezige clubvertegenwoordigers en afgevaardigden van de gemeente zette de nominatie kracht bij. Trainer/coach Bert Olofsen nam tijdens het sportgala de ingegraveerde schaal in ontvangst. Daarna gingen alle winnaars met wethouder Floris Voorink op de foto. Alle drie de winnaarsschalen krijgen een mooi plekje in de kantine van onze vereniging.

Tijdens het sportgala werden jiujitsuka Marie-Flora Redegeld en triatleet Henk Galenkamp gekozen tot sportvrouw en sportman 2020 en 2021.