TTV Hilversum-leden kiezen nieuw clubshirt, en de winnaar is…

Wat wordt het nieuwe clubtenue van TTV Hilversum in 2023? Dat was wekenlang de vraag. Geheel conform de wens van de leden vond er een heuse verkiezing plaats. Het bestuur had twee kandidaat-clubshirts geselecteerd uit de nieuwe Andro-collectie. En de competitiegerechtigde leden mochten vervolgens kiezen in welk shirt zij de komende 3 à 4 jaar hun wedstrijden willen spelen. De leden maakten dankbaar gebruik van de mogelijkheid om hun voorkeur kenbaar te maken. Er werden maar liefst 67 stemmen uitgebracht, zowel digitaal als met de papieren stembriefjes, met een overtuigende winnaar. Het hierboven afgebeelde model Letis kreeg 40 stemmen, 13 meer dan het concurrerende shirt Liska. Dat laatstgenoemde shirt ook in een damesmodel verkrijgbaar is, gaf niet de doorslag. Van de vrouwelijke leden die hun stem uitbrachten, had slechts de helft een voorkeur voor het damesmodel.

Kandidaat clubshirt Liska werd de verliezer

De club gaat nu 250 Andro-shirts bestellen bij onze samenwerkings-partner Sport Europe in Eindhoven. Na levering worden de shirts bedrukt het Hilversum-logo. Naar verwachting zullen ze tegen het eind van het jaar aan de competitiegerechtigde leden worden uitgereikt. Zo houden we ook komend jaar eenheid in tenue. Het huidige clubshirt is al enige tijd niet meer leverbaar en aangezien de nog aanwezige clubvoorraad op begint te raken, moest er een opvolger komen. De leden hadden hierin het laatste woord.