TTV Hilversum lanceert nieuwe website

Na vele jaren van trouwe dienst nemen wij morgen afscheid van onze huidige website. Deze heeft gedurende vele jaren zijn diensten bewezen als informatievoorziening voor zowel leden als niet-leden. Als alles goed is, gaat dinsdag 22 december de nieuwe website de lucht in.

Nieuwsberichten, aankondigingen, verslagen, maar ook het vele beeldmateriaal van tal van evenementen, alles bij elkaar een schat aan informatie die aantoont hoe bloeiend het verenigingsleven van TTV Hilversum als grootste tafeltennisclub van Nederland de afgelopen 14 jaar is geweest.

Gedateerd

Hoe zeer de website ook van belang is geweest als communicatiekanaal, raakte die in de loop der jaren zowel qua vorm als inhoud meer en meer gedateerd. De afgelopen maanden is er door de websitecommissie achter de schermen in alle stilte gewerkt aan de totstandkoming van een nieuwe website. Nog steeds onder de vertrouwde naam ttvhilversum.nl. Hou er overigens rekening mee dat er in het begin nog kinderziektes kunnen voorkomen.

Van 6 tot 106

De nieuwe website heeft een eigentijdse vormgeving en ook qua inhoud is er het nodige veranderd. Meest in de ogend springend is het frisse, nieuwe uiterlijk. De sterk verouderde ‘header’ bovenin is voorzien van actueel beeldmateriaal. ‘Tafeltennis van 6 tot 106’ is de nieuwe slagzin, die aangeeft dat onze vereniging ieder individu iets te bieden heeft, ongeacht zijn/haar leeftijd.

Meer smoel

Bij de nieuwsberichten, die prominent te vinden zijn op de homepage, zijn de uitgelichte foto’s niet meer van postzegelformaat, wat de attentiewaarde verbetert en de website meer ‘smoel’ geeft.

Fotowalhalla

Verder is de rubricering en de inhoud van de verenigingsinformatie in het keuzemenu bovenin verbeterd. Het loont de moeite om, bijvoorbeeld tijdens de kerst, eens te grasduinen in het uitgebreide foto-archief van onze vereniging, dat door onze huisfotograaf Frans Wieringa wordt onderhouden. Een waar walhalla. Gegarandeerd goed voor een glimlach en een kreet van herkenning: ó ja, dat was toen. Dat is mooi meegenomen in deze sombere, soms saaie dagen. Menigeen zal bij het bekijken van het fotomateriaal warme gedachten koesteren aan evenementen uit het verleden. Zeker nu het verenigingsleven noodgedwongen op een laag pitje staat.

Kerstgedachte

Onze kersverse voorzitter Paul Koopman, met een schat aan bestuurlijke ervaring binnen en buiten de tafeltenniswereld, timmert hard aan de weg. Op de website spreekt hij zijn kerstgedachte uit naar alle leden.

Ongelooflijk verhaal

Verder kun je een bijzonder verhaal lezen over ons trouwe lid Bob Meewis. Ruim een half jaar geleden reed hij nog rond in een afgedankte scootmobiel. Nu, op z’n 70ste, j staat hij in de startblokken om de marathon te lopen. Een ongelooflijk, waar verhaal.

Opmerkelijk

Natuurlijk het laatste nieuws over het plan van de NTTB om de eredivisie weer op te starten. Op z’n minst opmerkelijk, in een periode waarin het virus nog in alle hevigheid rondwaart. Hoe denkt het bestuur van onze vereniging daarover?

Geduld

Wij, gewone stervelingen, moeten in elk geval nog een poosje geduld hebben. Het is immers nog maar de vraag of de coronamaatregelen na 19 januari worden versoepeld. Het spreekt voor zich dat zodra we onze geliefde sport weer binnen mogen beoefenen, we dit direct zullen laten weten, via de website en aan jou persoonlijk.

Voor nu alvast fijne feestdagen, blijf gezond en veel leesplezier op ttvhilversum.nl.

De redactie