Trainingsarbeid werpt vruchten af voor jeugdteams

De jeugdteams van Hilversum hebben een uitstekende competitie achter de rug. De vele trainingsarbeid heeft mooie prestaties opgeleverd. Behalve team 5 en team 12 eindigden nog 2 teams bovenaan in hun poule.

Team 4, onder leiding van coach Florian Burgerhout, veroverde het kampioenschap in de hoogste klasse van de Afdeling Midden. Melle Scholten, Mees Kofman, Robin Kroesen en Yann Beek zijn klaar voor de landelijke competitie. Maar omdat er komend seizoen 12 teams minder worden toegelaten tot de landelijke competitie, ligt de lat dus hoger en is het afwachten geblazen.

Ook team 9, met Rens de Haas als clubcoach, was goed op dreef. Luca Berlingen, Dylan Berlingen, Vincent Hoogland en Ramxy Kataoka grepen het kampioenschap in de 4e klasse. Knap gedaan!

Hulde ook aan de trainers, die meerdere keren per week deze enthousiaste groep jeugdleden bijstaan om hun spel verder te ontwikkelen.

Natuurlijk konden alle kampioenen rekenen op een traktatie van het jeugdbestuur.