Team 2 pakt titel in derde divisie na ruime zege op HTC

Ze waren vooraf favoriet voor het kampioenschap en maakten de hoge verwachtingen waar. Dank zij een 8-2 overwinning op HTC werd ons tweede team gisteren kampioen in poule H van de derde divisie. Met nog een wedstrijd te gaan heeft Hilversum 13 punten voorsprong op nummer 2 De Treffers uit Roelofarendsveen. Dit betekent dat Hilversum vanaf komend voorjaar weer een team in de tweede divisie heeft. Lars, Yoeke, Rick, Teun en Daan, van harte gefeliciteerd!

Op de kampioensfoto van links naar rechts Rick Bakker, Teun Salentijn, Lars Banning, vaste supporter Cherry Chan en Daan Bakker. Rick en Lars kwamen dit seizoen over van andere verenigingen en bleken al snel een aanwinst voor een vereniging. Volgend seizoenwacht staat hen een nieuwe uitdaging te wachten.