Tafeltenniscentrum weer open op vrijdag, trainingen komende week van start

De zomerperiode loopt ten einde, dat betekent dat het Tafeltenniscentrum vanaf nu weer vaker open is in de avonduren.

Vrijspelen
Vanaf 20 augustus is de zaal weer geopend op vrijdagen. Er is gelegenheid om vrij te spelen van 19.30 uur tot 22.30 uur. Indien het na 21.30 uur erg rustig is, kan de dienstdoende barmedewerker besluiten de zaal vroeger te sluiten.
Vanaf 17 september worden er weer competitiewedstrijden gespeeld op vrijdag. Vrijspelen is dan alleen mogelijk in de Oskamzaal.

Trainingen
In de week van 23 t/m 27 augustus gaan alle jeugd- en seniorentrainingen weer van start. De jeugdleden hebben hierover al bericht ontvangen.
De seniorentrainingen op maandag- en woensdagavonden starten om 20.15 uur, op dinsdagavonden (groep 17-25 jaar) om 18.45 uur en op donderdagavonden (A-selectie) om 19.45 uur.

We hebben goede hoop dat we in het seizoen 2021-2022 weer een volledig wedstrijdprogramma kunnen afwerken. En dat ons een ‘ouderwets gezellig’ en succesvol jaar te wachten staat.

We zien er naar uit om jou weer te ontmoeten bij TTV Hilversum.