Tafeltenniscentrum vanaf morgen weer open (update), vrijspelen voor alle leden van 13.00 tot 17.00 uur

De versoepeling van de coronamaatregelen maakt het mogelijk dat het Tafeltenniscentrum vanaf morgen weer open gaat. We willen de meest enthousiaste leden in de gelegenheid stellen om morgen (15 januari) direct te profiteren van de heropening. ’s Middags van 13.00 tot 17.00 uur is er voor alle leden de mogelijkheid om – met inachtneming van onderstaande restricties – een balletje te slaan. Mocht het druk worden, dan is ook de Oskamzaal beschikbaar om te spelen. Vanaf volgende week zullen alle reguliere trainingen voor jeugd en senioren zoals die dit najaar plaatsvonden en de gebruikelijke clubavonden, worden hervat.

Restricties
– Blijf thuis als je verplicht in quarantaine zit.
– Wie komt tafeltennissen en 18 jaar of ouder is, dient een geldige QR-code te laten zien.
– Draag een (medisch) mondkapje wanneer je niet aan het spelen bent.
– De bar is voorlopig nog gesloten, neem dus zelf drinken mee.
– Kleedkamers, douches en toiletten mogen worden gebruikt, maar vermijd drukte in de kleine ruimte.

Competitie
– Het spelen van onderlinge wedstrijden is toegestaan, maar wedstrijden in NTTB-verband nog niet. Het is dus nog onduidelijk wanneer de diverse competities (landelijk en afdeling Midden) van start kunnen gaan.
– De poule-indeling van de afdelingscompetitie senioren is al wel bekend. Deze vind je op www.midden.nttb.nl
– De poule-indeling landelijk staat inmiddels in TT-App.

Clubkampioenschappen (jeugd en senioren) en Afdelingskampioenschappen (jeugd en senioren)
Beide evenementen zouden deze maand in ons Tafeltenniscentrum gehouden worden en zijn tot nader order uitgesteld. Bij elkaar gaat het om 6 volledige toernooidagen in beide zalen. In een later stadium wordt gekeken of en wanneer deze evenementen alsnog gehouden worden.

Niettemin zijn we verheugd dat we weer binnen kunnen sporten en je hopelijk binnenkort weer in de zaal kunnen ontmoeten.