Tafeltenniscentrum t/m 19 januari gesloten

Vanwege de afgekondigde coronamaatregelen moet ons  Tafeltenniscentrum helaas opnieuw de deuren moet sluiten. Vanaf vandaag t/m 19 januari mag sporten alleen nog buiten, met maximaal 2 personen bij elkaar. Daardoor kunnen we onze geliefde sport voorlopig niet in clubverband beoefenen.

Het eerdere besluit van het kabinet om de topsportcompetities te hervatten, lijkt in strijd met de vergaande lockdown die nu is afgekondigd. Toch wordt dit besluit niet teruggedraaid. Dit betekent dat er op korte termijn een herstart zal plaatsvinden van de competitie in de eredivisie en dat ons eerste herenteam dus weer in actie zal komen in de strijd om plaatsing voor de play-offs.

De uitzondering die voor topsport wordt gemaakt, moet atleten de kans bieden om de wedstrijdritme te vergaren en zich via internationale evenementen te kwalificeren voor de Olympische Spelen die volgend jaar zullen plaatsvinden. Uiteraard zullen de duels in de eredivisie worden gespeeld zonder publiek.

We kunnen slechts hopen op betere tijden en wensen je, ondanks alle beperkingen, alvast een fijne kerst.