Tafeltenniscentrum dicht t/m 14 januari, Club- en Afdelingskampioenschappen uitgesteld

En weer moet het Tafeltenniscentrum de deuren sluiten.  Tot en met 14 januari 2022 mogen er vanwege de nieuwe strengere coronamaatregelen geen activiteiten in binnensportaccommodaties plaatsvinden.

Ook voor het bestuur is de hernieuwde sluiting een enorme domper, juist nu er een aantal belangrijke evenementen in het verschiet lagen. Het betekent dat zowel de Clubkampioenschappen jeugd (8 januari) en senioren (9 januari) als ook de Afdelingskampioenschappen jeugd (14 en 21 januari) en senioren (15 en 22 januari) voorlopig zijn uitgesteld. Ook het Officialtoernooi (7 januari) is geannuleerd.

De topsportcompetities en dus ook de spelers die in deze competities uitkomen, zijn uitgezonderd van de nieuwe maatregelen. Dit betekent dat de finales van de eredivisie die vanmiddag in het Hilversumse Tafeltenniscentrum plaatsvinden, gewoon doorgaan. Bij de dames is dat VTV-Scylla, aanvang 12.00 uur en bij de heren deBoer/Taverzo-Van Wijnen Smash, aanvang 14.00 uur. Beide wedstrijden zijn via de live-stream op tafeltennis.nl rechtstreeks te volgen.