Tafeltenniscentrum dicht na 17 uur, mogelijkheid tot vrijspelen op woensdag- en vrijdagmiddag

Vanwege de verscherpte coronamaatregelen moet ons Tafeltenniscentrum na 17.00 uur sluiten. Dit betekent dat er de eerstkomende weken geen clubavonden meer zijn en de trainingen stilliggen. Wel is het mogelijk om op vastgestelde tijden overdag vrij te spelen.
De tijden zijn: Woensdagmiddag van 15.00 tot 16.45 uur en vrijdagmiddag van 15.00 tot 16.45 uur. We raden je aan om met iemand af te spreken als je wilt komen vrijspelen. Voorwaarde is dat je je aan de strenge coronamaatregelen houdt (zie hieronder).
Competitie en toernooien
Over het afspelen van de competitie (landelijk en afdeling) en het doorgaan van reeds geplande toernooien in de weekenden is op dit moment nog niets officieel bekend. De NTTB heeft aangekondigd na dit weekend met nadere mededelingen te komen. Ons eigen OTC Veteranentoernooi komende zondag (5 december) gaat in elk geval door.  De clubkampioenschappen senioren (gepland op zondag 9 januari) en de Afdelingskampioenschappen senioren (16 en 23 januari) gaan vooralsnog ook gewoon door. Dat geldt ook voor de eredivisiefinales die op zaterdag 18 december in Hilversum gespeeld worden.
Coronamaatregelen
Wanneer je komt spelen, hou je aan geldende coronamaatregelen: 1. Publiek is helaas niet welkom in de zaal/kantine.  2. Iedereen die binnen is, dient 1,5 meter afstand tot elkaar te houden en een mondkapje te dragen wanneer je niet sport en niet op een stoel zit.  3. Coronacheck (CTB) verplicht voor iedereen van 18 jaar en ouder. Meld je bij binnenkomst bij de dienstdoende zaalcoördinator. 4. Als jij of een van je huisgenoten klachten heeft, blijf je thuis en laat je je testen. 5. Zorg dat je regelmatig te handen wast en nies in je elleboog.