Succes voor Arnoud Meijer en Marleen Visser bij WUTTO Dutch Open

De vierde WUTTO Dutch Open leverde zaterdag 26 augustus in onze zaal succes op voor Marleen Visser en Arnoud Meijer. Marleen veroverde een zilveren medaille in het enkelspel (achter wereldkampioene Ruby Tangerman). Arnoud deed er nog een schepje bovenop door brons te veroveren in het enkelspel en goud in het dubbelspel.

Dat laatste deed hij samen met zijn Zweedse partner John Nilsson. Het evenement werd andermaal gewonnen door drievoudig WUTTO-wereldkampioen Chris Doran uit Engeland, met John Nilsson op een tweede plaats. De hoogstaande finale werd pas in de vijfde game beslist (3-2).

Eindstand Topklasse:
1. Chris Doran
2. John Nilsson
3. Arnoud Meijer
4. Jan-Hendrik Düspohl
5 (gedeeld) Marleen Visser

Voor onze club namen Frans Wieringa en Johan Verstege achter de bar de honneurs waar. Zoals altijd: met grote instemming van publiek en organisatie. Het evenement werd mede mogelijk gemaakt door o.a. TTV Hilversum, Audivio (Baarn), Hotel Amrath Lapershoek en de gemeente Hilversum. Op 29 en 30 december wordt het eerstvolgende WUTTO-evenement gehouden: het alweer 16e WK Hardbat, waarin overigens meerdere klassen zijn, van top tot de laagste klasse, senioren en jeugd. Marleen en Arnoud succesvol bij WUTTO Dutch Open

Meer weten? Stuur dan een mail naar info@wutto.org of neem contact op met clublid Ted van der Meer (06-83972967).

V.l.n.r.: Arnoud Meijer (3), chris doran (1) en John Nilsson (2)

V.l.n.r.: Ruby Tangerman (1) en Marleen Visser (2).