Steun TTV Hilversum en koop loten voor de Grote Clubactie!

Ook dit jaar zal onze vereniging weer meedoen aan De Grote Clubactie. Vorig jaar was dit een groot succes. Onze jeugdleden hebben samen ruim 1100 euro ingezameld met het verkopen van loten!

TTV Hilversum probeert door het aanbieden van goede trainingen, toernooien, competitiedeelname, zomerkampen, uitjes (bowlen afgelopen voorjaar), sinterklaasfeest, kerstfeest, etc. het alle (jeugd-)leden naar de zin te maken. We merken dat dat gewaardeerd wordt, dat iedereen zodoende ook meer bij elkaar betrokken is.

Verder proberen we elk jaar opnieuw de contributie zo laag mogelijk te houden en tegelijkertijd zo veel mogelijk activiteiten te organiseren. De contributie gaat natuurlijk niet alleen naar leuke dingen, zo moeten onder andere ook de elektriciteit, huur, belasting en de schoonmaak betaald worden. Verder hebben we ook nog eens minder sponsors. Kortom: extra geld is altijd meegenomen! We reoepn al onze leden en de ouders op één of meerdere loten te kopen en daarmee TTV Hilversum

te steunen. Onze jeugdleden gaan vanaf zaterdag 19 september weer op pad te gaan om loten te verkopen en net als vorig jaar stellen we een kleine beloning in het vooruitzicht: van elk verkocht lot gaat een klein bedrag naar de verkoper van dat lot. Een win-winsituatie: de club blij en een extra zakcentje voor onze jeugdleden!

En die 1100 euro, daar gaan we natuurlijk ruim overheen!

Antoinette Romijn (jeugdbestuur)