Steun TTV Hilversum en koop loten van de Grote Clubactie!

Op zaterdag 13 september gaat de Grote Clubactie van start. Het overgrote deel van de opbrengst komt ten bate van TTV Hilversum. Door één of meerdere loten te kopen à 3 euro steun je onze vereniging.

We vragen de jeugdleden van onze topclub zoveel mogelijk loten te verkopen om daarmee extra geld in het laatje te brengen! We hebben er heel veel zin in, en hopen dat we met die extra inkomsten de begroting wat makkelijker rond krijgen.

Zoals iedereen weet zijn de sponsorinkomsten steeds moeilijker te realiseren, dus is de Grote Clubactie de manier om het gat te dichten.

Informatie over ‘de Grote Clubactie’:

1. Voor onze jeugd is het belangrijk iets te doen wat de binding vergroot.
  2. Er zijn grote prijzen te winnen voor ouders, opa’s en oma’s en vrienden van onze club.
  3. De Grote Clubactie begint 13 september 2014 en eindigt op 27 november.
  4.  Verkoop de loten zo snel mogelijk, dan heb je de grootste kans om ze kwijt te raken.
  5. Het extra geld is heel belangrijk om alle activiteiten, als trainingen en leuke dingen te kunnen blijven doen.
  6. Loten kosten 3 euro, het grootste deel van de opbrengst komt ten bate van onze vereniging.
  7. Veel succes
Wij hopen dat iedereen veel loten gaat verkopen of koopt.
  De Jeugd- en sponsorcommissie

Grote Clubactie