Sportkantine dicht, geen nazit, tafeltennisactiviteiten gaan door

Zoals je waarschijnlijk al begrepen hebt, hebben de coronamaatregelen die maandag bekend zijn zijn gemaakt, ook consequenties voor onze tafeltennisvereniging. Helaas betekent dit dat onze sportkantine per direct dicht moet. Gelukkig mag er nog wel binnen worden getafeltennist. Er kan dus de komende weken worden vrijgespeeld. Ook de trainingen en wedstrijden gaan voorlopig door.

Het wordt er helaas niet gezelliger op. Sporters die klaar zijn met hun training of wedstrijd, dienen daarna direct de accommodatie te verlaten.

Ouders van jeugdleden die hun kinderen naar de training komen brengen, mogen ook niet meer naar binnen in hun eigen accommodatie. Zij worden als toeschouwer gezien. Ouders die een kind t/m 17 jaar naar een uitwedstrijd brengen, worden als teambegeleider beschouwd en mogen wel bij wedstrijden aanwezig zijn.

Vanwege een verdere inperking van het aantal personen dat in één ruimte aanwezig mag zijn, hebben we besloten de Algemene Ledenvergadering (ALV) die voor gisteren gepland was (opnieuw) uit te stellen. We laten je tijdig weten wanneer op welke wijze de ALV alsnog zal plaatsvinden.

De maatregelen gelden voorlopig voor de komende drie weken.  We verwachten op korte termijn nog een reactie van de NTTB. Mocht de bond met aanvullende maatregelen komen, dan zullen we je hier zo snel mogelijk over informeren.

Het bestuur