Sportieve senioren welkom op dinsdagmorgen en donderdagmiddag

Tafeltennisvereniging Hilversum stelt sportieve mensen, die over voldoende vrije tijd beschikken, in de gelegenheid om dinsdagmorgen en donderdagmiddag te komen tafeltennissen.Ben je senior, op zoek naar een gezellige vereniging waar je lekker een paar uur lichamelijk bezig kunt zijn overdag, kom dan eens een keer kijken in ons Tafeltenniscentrum aan de Vaartweg 52 (achter het Gemeentelijk Gymnasium). Op dinsdagmorgen van 09.00 – 12.00 uur kun je daar 20 tot 25 mannen en vrouwen variërend in leeftijd van vijftig tot in de tachtig aan het werk zien. Zij spelen op diverse niveau’s van recreant tot meer gevorderden (oud competitiespelers).

Een groep van ongeveer 22  mannen en vrouwen van dezelfde leeftijd speelt op donderdagmiddag van 13.30 – 16.00 uur.
Kortom het maakt niet uit of je beginneling bent of in een eerder leven al eens een balletje hebt geslagen. Halverwege deze ochtend en middag wordt er, onder het genot van een kopje koffie of thee, even gepauzeerd en worden de sociale contacten aangehaald en de laatste nieuwtjes op allerlei gebied uitgewisseld.

Per jaar worden er onderlinge wedstrijden georganiseerd en tevens zijn er uitwisselingen met andere overdag clubs. Als U interesse heeft, loop dan eens binnen tijdens de openingstijden. U kunt dan enkele weken “snuffelen” aan de mooie tafeltennissport. Daarna kunt U besluiten daglid te worden van Tafeltennis Overdag bij tafeltennisvereniging Hilversum.

Meer informatie en aanmelding bij Frans Burgers, tel:035-5828785,
fransburgers42@gmail.com