Sluitingsdatum 14e Fietspuzzeltocht en barbecue in zicht

Ook dit jaar is weer veel belangstelling om mee te doen aan de jaarlijkse Fietspuzzeltocht van TTV Hilversum. Bijna zestig fietsliefhebbers hebben zich inmiddels aangemeld voor het evenement op zondag 29 juni. Daaronder ook diverse deelnemers van andere tafeltennisverenigingen.Wie zich nog wil aanmelden, moet snel zijn. Er is nog plek voor enkele teams. Vrijdag 13 juni is de sluitingsdatum voor inschrijving. Organisatoren Hans den Blanken en Eugène Staffhorst hebben een adembenemende tocht uitgezet van zo’n 33 km. Deelnemers staan onderweg tal van uitdagingen te wachten. De vertreklocatie wordt binnenkort  bekend gemaakt aan de deelnemers. Wie het fietsavontuur liever aan zich voorbij laat gaan, kan zich ook aanmelden voor alleen de barbecue (kosten 7,50 euro p.p.). Die begint ’s avonds om 19.30 uur voor in ingang van het Tafeltenniscentrum. De Fietspuzzeltocht met barbecue van TTV Hilversum vormt de afsluiting van het tafeltennisseizoen 2013-2014, dat voor onze vereniging mooie successen met zich meebracht. Tijdens de afsluitende barbecue brengen we met z’n allen een toost uit op onze fantastische vereniging.

De winnaars

De eerste prijswinnaars van de Fietspuzzeltocht van 2013

2e plek fietspuzzeltoch 2013

De runner-up van vorig jaar, belust op machtsovername.