Schrijf je in voor Veteranentoernooi op 4 december

Op zondag 4 december organiseert TTV Hilversum weer het bekende en druk bezochte Veteranentoernooi. Alle tafeltennisliefhebbers van 40 jaar of ouder (voor dames geldt vanaf 35 jaar) zijn uitgenodigd. Men behoeft geen lid te zijn van de OTC of NTTB. Zowel recre­anten als competitie­spelenden zijn welkom.Zoals bij de meesten wel bekend wordt er in 2 zalen op 22 tafels gespeeld. Deelnemers worden naar eigen niveau ingedeeld in meerkampen. Omdat er maximaal 100 deelnemers zijn, is het raadzaam om zo snel mogelijk in te schrijven.

DATUM                          Zondag 4 december 2016.

AANVANG/EINDE     10.00 uur/ca. 17.00 uur (zaal open vanaf 9.00 uur)

PLAATS                          Tafeltenniscentrum Hilversum, Vaartweg 52, Hilversum (achter het Gemeentelijk Gymnasium). Tel. speelzaal: 035-6233388

AANMELDEN              Per e-mail bij Bert Daselaar: gc.daselaar@gmail.com  Gelieve bij inschrijving, volledige naam, bondsnummer en verenigingsnaam te vermelden.

SLUITINGSDATUM  Donderdag 1 december of eerder indien het toernooi is volgeboekt.

DEELNAME                  Allen van 40 jaar en ouder (dames v.a. 35 jaar).

INSCHRIJFGELD      OTC-leden €4,- per Niet OTC-leden € 5,50. Betaling bij binnenkomst in de zaal.

PRIJZEN                       Per poule (van 7 of 8) zijn er 2 prijzen beschikbaar.

KANTINE                      Diverse dranken, broodjes, soep en bekende Hilversum-schotel zijn in de kantine verkrijgbaar

SPEELWIJZE              Meerkampen op eigen niveau ( 7 of 8 personen )

Wij hopen dat we vele tafeltennisliefhebbers mogen begroeten en verwachten dat we – net als vorig jaar – een gezellige en sportie­ve dag zullen hebben.