Schrijf je in voor het plankjestoernooi!

Op zondag 14 juni is er de hele dag ‘ping’ en ‘pong’ te horen in onze zaal, want dan wordt er weer een heel leuk plankjestoernooi georganiseerd. Vorig jaar deden er aardig wat Hilversummers mee en die hebben genoten.
De WUTTO-organisatie, onder leiding van clublid Ted van der Meer, roept alle leden op om hieraan mee te doen. Je hoeft zelf geen batje aan te schaffen, want die liggen klaar op alle tafels.
Je hebt geen last van spin
Het leuke van het ‘plankjes-tafeltennis’ is dat eigenlijk iedereen het kan. En het voordeel voor sommige spelers is dat er geen effect gegeven wordt, dus je kunt nooit weggespind of weggeserveerd worden. Een speler een uit lager team kan dus ook gemakkelijker winnen van iemand uit een hoger team.
Enkel- en dubbelspel
Er wordt op dit toernooi gespeeld in het enkel- en dubbelspel. Het dubbel begint om 10 uur en het enkelspel om ongeveer 13 uur.
Inschrijfdgeld en batjes
Leden van TTV Hilversum krijgen 25% op het inschrijfgeld.
Enkelspel = € 10 – wordt nu dus € 7,50
Dubbelspel per speler = € 6 – wordt nu dus € 4,50
Als je een nieuw plankje wil kopen dan kost dat in juni maar € 5
Via de mail ted@epte.nl
Informatie bij Ted 033-7850992 of 06-83972967
We hopen dat jullie massaal meedoen op zondag 14 juni !