Schrijf je in voor het OTC-toernooi op zondag 4 december

Traditiegetrouw organiseert TTV Hilversum rond Sinterklaas haar jaarlijkse OTC-toernooi. Dit jaar op zondag 4 december. Nu zijn de meeste deelnemers weliswaar nog niet zo oud als de goedheiligman, maar je moet toch wel minstens 40 zijn om mee te mogen doen bij de heren (dames vanaf 35 jaar). Net als in voorafgaande jaren zal er worden gespeeld in meerkampen, tot de 11 en best of 5. Er wordt alleen enkel gespeeld.

Deelnemers worden zoveel mogelijk op hun eigen niveau ingedeeld. Dus ook al heb je minder wedstrijdervaring en speel je in een lagere klasse, schrijf dan gerust in. Bij dit toernooi gaat het behalve om de sportieve prestatie ook om de gezelligheid en de onderlinge ontmoeting. Daarom is het OTC-toernooi van TTV Hilversum een van de drukst bezette in de serie evenementen die de Old timers Clubs jaarlijks organiseert.

Je hoeft geen lid van de NTTB of OTC te zijn. Zowel recreanten als competitie-spelenden zijn van harte welkom! Het inschrijfgeld bedraagt €4 voor OTC-leden en €5,50 voor overige deelnemers. Betaling geschiedt bij binnenkomst in de zaal (uitsluitend contant).

Het toernooi begint om 10.00 uur. Je dienst uiterlijk een kwartier van tevoren aanwezig te zijn. De zaal is op 4 december open vanaf 9.00 uur.
Inschrijven is mogelijk tot eind november. Dit kan door een mail te sturen naar wim_oud@planet.nl