Schrijf je in voor het OTC-toernooi bij TTV Hilversum

Ook dit jaar wordt in onze accommodatie weer het bekende en druk bezochte OTC-toernooi georganiseerd voor spelers van 40 jaar en ouder (dames vanaf 35 jaar). Zoals bij de meesten wel bekend wordt er in 2 zalen op 22 tafels gespeeld. Omdat er maximaal 88 deelnemers kunnen deelnemen, is het raadzaam om zo snel mogelijk in te schrijven.

DATUM                                Zondag  10 december 2017.

AANVANG/EINDE:          10.00 uur tot 17.00 uur  (zaal open vanaf 9.00 uur)

PLAATS                                Tafeltenniscentrum Hilversum. Adres:  Vaartweg 52  te Hilversum. (Achter het Gymnasium)

Tel. zaal:  035-6233388

AANMELDEN                      Bert Daselaar gc.daselaar@gmail.com Bij aanmelding bondsnummer,rating en club vermelden.

SLUITINGSDATUM          Aanmelden is mogelijk tot 30 november 2017

DEELNAME                          NTTB-leden van 40 jaar en ouder (dames vanaf 35 jaar).

INSCHRIJFGELD             Dit bedraagt   4,- p.p.  Voor niet OTC leden € 5,50

Betaling bij binnenkomst in de zaal.

PRIJZEN                             Per poule zijn er 2 prijzen beschikbaar.

SPEELWIJZE                    Meerkampen op eigen niveau

Wij hopen dat we vele tafeltennisvriendinnen en -vrienden mogen begroeten en verwachten dat we, net als vorig jaar,  een gezellige en sportie­ve dag zullen hebben.  Onze barmedewerkers zijn present om alle deelnemers en bezoekers van een hapje en een drankje te voorzien.

Met sportieve groet,

Toernooicommissie TTV Hilverum