Schrijf je in voor het leukste tafeltenniskamp in de zomervakantie

Ook in 2021 wil je het MJ Tafeltenniskamp in de zomer natuurlijk niet missen. Om er voor te zorgen dat jouw vakantie onvergetelijk wordt, organiseert MJ Tafeltennis – Events ieder jaar tafeltenniskampen. Dit jaar is dat van 16 t/m 21 augustus, de laatste week van de zomervakantie in deze regio. De locatie is Tilburg. En jij kunt er bij zijn! Uiteraard gaan we tijdens het kamp heel veel tafeltennissen. Iedere dag wordt er getraind op de nieuwste technieken en tactieken en brengen we je de fijne kneepjes van de sport bij. Maar we leren je ook coole trickshots, zodat je andere tafeltennissers op spectaculaire wijze kunt laten zien hoe goed je bent.

En dat is nog niet alles. Tijdens een zomerkamp doen we namelijk veel meer dan alleen tafeltennissen. Wat dacht je bijvoorbeeld van een stoere bootcamp, een peanutballtoernooi, een MJ-bioscoop en een bezoek aan een tropisch zwembad? Bovendien sluiten we het kamp natuurlijk af met een feestavond, waarop we nog één keer alles uit de kast halen om de week goed af te sluiten!

Benieuwd naar de vorige kampen? Bekijk snel de aftermovie van het MJ Zomerkamp 2020 (XL-versie) of de video van het MJ Zomerkamp 2019!

VOOR WIE ZIJN MJ TAFELTENNISKAMPEN BEDOELD?

De tafeltenniskampen van MJ Tafeltennis – Events zijn bedoeld voor iedereen die het te gek vindt om op kamp te gaan, nóg beter wil worden in tafeltennis en genoeg energie heeft voor een gezellige sportieve week. Er wordt veel plezier gemaakt, maar ook serieus gewerkt aan het verbeteren van tafeltennisvaardigheden. Iedere keer bestaat het deelnemersveld uit landelijke (divisie) t/m startende spelers van verenigingen uit heel het land. Je wordt zo veel mogelijk ingedeeld op je eigen niveau. Ben je jeugdlid (of iets ouder)? Dan kun je je meedoen aan het kamp.

LEIDING EN SPECIAL GUESTS

De leiding van MJ Tafeltennis bestaat uit gezellige, sportieve, enthousiaste en ervaren trainers, die er samen met jullie een fantastisch kamp van willen maken. Bovendien komen er tijdens het kamp altijd een of meerdere (ex-)internationals langs als special guest. Om training te geven, om je te coachen, om tegen jou te spelen, kortom: om jou nóg beter te maken! Tussen de trainingen door zit je samen met hem of haar te lunchen en kun je deze topspeler het hemd van het lijf vragen.

INSCHRIJVING

Je kunt je inschrijven op www.tafeltenniskampen.nl Daar kun je ook de aftermovie van 2020 bekijken. Het inschrijfgeld is dit jaar €305.

Iedere deelnemer ontvangt ruim voor aanvang van het kamp een mail met het (definitieve) programma, een paklijst en een deelnemerslijst. Zo verschijn je goed voorbereid aan de start.

Wacht niet langer en geef je op. Je leert tijdens zo’n kamp nieuwe vrienden en vriendinnen kennen.  Deelname zorgt voor een prachtige herinnering voor altijd en tevens keer je als speler helemaal ingespeeld en afgetraind terug op de club.