Schrijf je in voor de Clubkampioenschappen

Ook dit jaar worden de Clubkampioenschappen voor senioren op 1 dag gehouden, namelijk op zondag 20 december. We nodigen je uit om deel te nemen en er een geweldig gezellig toernooi van te maken.Iedere deelnemer speelt in een poule zijn/haar eigen klasse. Het streven is om elke speler, of hij nu wint, of verliest zoveel mogelijk wedstrijden te laten spelen. Dus als je bang bent om kilo’s aan te komen in de kerstvakantie, dan is dit de uitgelezen mogelijkheid om hier wat aan te doen. Deelname is gratis. Het toernooi start om 10.00 uur. De prijsuitreiking is naar verwachting tussen 16.30 en 17.30 uur. Behalve de nieuwe clubkampioenen zullen ook de kampioensteams uit de najaarscompetitie gehuldigd worden.

Inschrijven

Je kunt inschrijven door je gegevens in te vullen op de inschrijflijst in de kantine. Je kun ook een mail sturen met je naam, comp. klasse en percentage van het afgelopen seizoen. Tenslotte is het ook mogelijk op je aan te melden via toernooi.nl met de volgende link:  https://toernooi.nl/sport/tournament.aspx?id=91215ccb-01e7-43d7-be0a-0f938c25a0be Jeugdleden uit de hogere klassen (team 1 t/m 3) en alle juniorenspelers (geboren in 2000 en eerder) mogen ook inschrijven voor de clubkampioenschappen senioren.

Heb je nog vragen, mail dan naar caspartje80@gmail.com of raymondvanputten@hotmail.com

De wedstrijdleiding, Caspar Veenboer en Raymond van Putten