Schrijf je in voor de Clubkampioenschappen senioren

De Clubkampioenschappen voor senioren worden ook dit jaar de dag na de Clubkampioenschappen jeugd gehouden, namelijk op zondag 6 januari 2019, aan het eind van de Kerstvakantie. We nodigen je uit om deel te nemen en er een gezellig toernooi van te maken.

Iedere deelnemer speelt in een poule zijn/haar eigen klasse. Het streven is om elke speler, of hij nu wint, of verliest zoveel mogelijk wedstrijden te laten spelen. Ook dit jaar zal er gestreden worden voor de titel van dubbelkampioen. Dus meld je aan met je dubbelpartner en word dubbelkampioen van TTV Hilversum. Mocht je deze niet hebben, dan zal de toernooiorganisatie je automatisch koppelen aan een ander lid. Dus als je bang bent om kilo’s aan te komen in de kerstvakantie, dan is dit de uitgelezen mogelijkheid om hier wat aan te doen. Dit jaar zal het toernooi om 10.00 uur beginnen. Deelname is gratis. De prijsuitreiking is naar verwachting tussen 16.30 en 17.30 uur. Behalve de nieuwe clubkampioenen zullen ook de kampioensteams uit de najaar competitie gehuldigd worden.

Je kunt inschrijven door je gegevens in te vullen op de inschrijflijst in de kantine. Je kunt ook een mail sturen met je naam, competitieklasse en percentage van het afgelopen seizoen naar de toernooileiding. Tenslotte is het ook mogelijk om je aan te melden via toernooi.nl met de volgende link: https://tinyurl.com/clubkampioenschappen2019

Jeugdleden uit de hogere klassen (team 1 t/m 3) en alle overige juniorenspelers (geboren in 2001, 2002 en 2003) mogen zich ook inschrijven voor de clubkampioenschappen senioren.

Heb je nog vragen, mail dan naar raymondvanputten@hotmail.com