Schrijf je in voor de 21ste Fietspuzzeltocht op 4 juli

Hoera, de zomer nadert en dat betekent dat de Fietspuzzeltocht weer in zicht komt. Dit evenement vindt voor de 21ste keer plaats en wel op zondag 4 juli a.s. We vermoeden dat de meesten van jullie met extra belangstelling uitzien naar dit festijn.  Het verenigingsleven lag de afgelopen maanden noodgedwongen stil en de Fietspuzzeltocht biedt de gelegenheid om elkaar weer in een gezellige setting te ontmoeten. Daarnaast is er uiteraard de niet geringe uitdaging om in teamverband de onderlinge strijd aan te gaan.

We hebben goede hoop dat ook de traditionele barbecue na afloop doorgang kan vinden. Uiteraard met inachtneming van de dan geldende restricties. Datzelfde geldt voor de gezamenlijke slotbijeenkomst die eindigt met de huldiging van de prijswinnaars.

De Fietspuzzeltocht zelf zal grotendeels volgens het bekende recept worden verreden. Je krijgt een route-beschrijving met een aantal vragen mee, die je tijdens de tocht moet oplossen. Daarnaast is er als rode draad ook dit jaar de Fotopuzzel. Onderweg zijn er controleposten. De Fietspuzzeltocht is geen snelheidsrace, wel geldt er een tijdslimiet.

Verzorgd fietsvervoer mogelijk

Het startpunt ligt ergens in een straal van 50 kilometer van Hilversum. De teams starten ’s ochtends met een korte tussenpauze om beurten. Aankomst in het tweede deel van de middag. Het is de bedoeling dat je per auto of trein/fiets naar het startpunt gaat.  Vóór je inschrijft, overleg je binnen je team hoeveel fietsen je niet kunt meenemen. Voor deze fietsen regelen wij centraal vervoer heen en terug.

Maximaal 4 personen per team

• Je kunt met 2, 3 of 4 personen deelnemen. Meer dan vier personen in één team is niet toegestaan. Let op: voor teams t/m 18 jaar is  toestemming van de ouders nodig. Deelname geschiedt te allen tijde op eigen risico.
  • Deelnemers dienen met een gewone fiets, sport- of tourfiets, mountainbike of elektrische fiets aan de start te verschijnen. Andere vervoermiddelen zijn niet toegestaan, tenzij de organisatie hier vooraf toestemming voor heeft verleend.
  • Meedoen aan de Fietspuzzeltocht kost 6,00 euro per deelnemer. Ook niet-leden van TTV Hilversum kunnen zich inschrijven.
  • Deelname aan de barbecue, die plaatsvindt op het terrein bij het Tafeltenniscentrum, kost €10 p.p. De volledige kosten per team dienen direct bij inschrijving te worden betaald (zie inschrijfformulier). De inschrijving wordt van kracht zodra de betaling binnen is.
  • Je kunt je opgeven per team door het als aparte bijlage meegestuurde invulstrookje voor 10 juni a.s. te mailen naar e.staffhorst@planet.nl
  • Let op: er is een maximum aantal van 18 teams dat aan de start kan verschijnen. Wacht dus niet te lang met inschrijven!
  • Je krijgt ongeveer een week van te voren bericht over het startpunt en het tijdstip van vertrek.
Anne, Sybren, Maike en Lotte, de verrassende winnaars van vorig jaar.

Inschrijfformulier fietspuzzeltocht 2021