Scheidsrechters gezocht voor landelijke wedstrijden, meld je aan!

Nu de landelijke competitie qua opzet flink veranderd is, heeft de vereniging behoefte aan extra scheidsrechters. We zoeken daarom geschikte kandidaten voor de opleiding tot scheidsrechter.
Een SR3-arbiter is in staat om (alleen) op te treden als scheidsrechter in een door het hoofdbestuur aangewezen landelijke divisie. De SR3-cursus bestaat uit een theoriedag op zaterdag 26 augustus 2023 in Nieuwegein en een praktijkdag op zaterdag 2 september 2023 tijdens “de Masters” in Wageningen.
Kennis van de spelregels kun je alvast opdoen via de website van de NTTB onder Spelregels – NTTB.

Interesse? Meld je aan bij technisch coördinator Bert Olofsen (0653 250327) of Judit Csontos (0627 054250). De cursus zal dan in een persoonlijk gesprek nader worden toegelicht.

We wensen je alvast een fijne zomervakantie.