Samenwerking NTTB en TTV Hilversum

Paul Koopman (links) en Achim Sialino tekenen samenwerkingsovereenkomst

Op zaterdag 7 oktober hebben wij (NTTB) de samenwerking met TTV Hilversum voor de komende jaren officieel vastgelegd middels een overeenkomst.

Finales Eredivisie en Kampioensgroep
Al ruim tien jaar worden bij TTV Hilversum de finales van de Eredivisie (dames en senioren) gespeeld en sinds een paar jaar is daar ook de finale Kampioensgroep (landskampioenschap jeugd) aan toegevoegd. Voor de Eredivisie zijn het inmiddels drie finales per jaar die in Hilversum georganiseerd worden, te weten de finales najaar (december) en op Hemelvaartsdag (mei) de finales voorjaar. En eventueel ook in mei, een wedstrijd om het algeheel landskampioenschap indien er in het voor- en najaar verschillende winnaars zijn.

De finale in mei op Hemelvaartsdag is een echte traditie geworden. Het clubgebouw van TTV Hilversum is centraal gelegen en heel sfeervol. Een aantrekkelijk setting voor het publiek dat vaak in grote getale aanwezig is.

Samenwerkingsovereenkomst
Zowel de NTTB als Hilversum zijn tevreden over de reeds jarenlange samenwerking en spraken beiden de wens uit om de samenwerking voor de komende jaren te bekrachtigen met een overeenkomst. De looptijd van deze overeenkomst is tot en met het voorjaar 2027