Restaurant Surya nieuwe bordsponsor TTV Hilversum!

In het nieuwe beleidsplan van onze vereniging is nadrukkelijk aandacht voor PR-activiteiten en sponsoring. TTV Hilversum is een zeer actieve vereniging. We geven jaarlijks veel geld uit, onder andere aan jeugd- en seniorentrainingen en aan het noodzakelijke onderhoud aan onze accommodatie en het materiaal.

Extra inkomsten naast de contributiegelden zijn dan ook zeer welkom, zeker nu door de coronacrisis de barinkomsten voor langere tijd wegvallen. Een concreet plan is om het aantal reclameborden in ons Tafeltenniscentrum uit te breiden. Geen eenvoudige opgave in deze moeilijke periode.

Toch is er op dit gebied goed nieuws te melden. We kunnen op korte termijn een nieuwe bordsponsor verwelkomen! Indiaas restaurant Surya heeft laten weten onze vereniging te willen ondersteunen door middel van een reclamebord in de zaal. Uiteraard zijn we daar heel erg blij mee. De nieuwe bordsponsor is aangedragen door ons enthousiaste lid Poonam Albers. Poonam, heel erg bedankt voor je inzet voor de vereniging.

Restaurant Surya aan de Langestraat is momenteel weliswaar gesloten vanwege de coronamaatregelen, maar biedt de mogelijkheid om Indiase en Nepalese gerechten af te halen of te laten bezorgen. Meer weten? Kijk op www.suryarestaurant.nl

Als de zaal weer opengaat, zul je onze nieuwe bordsponsor kunnen aanschouwen.

Restaurant Surya aan de Langestraat.