Poldersurvival valt in de smaak bij jeugd TTV Hilversum

Een waterig zonnetje, een nat pak en heel veel lol. Een grote groep jeugdleden van Hilversum vermaakte zich kostelijk tijdens een Poldersurvival in De Kwakel.

Zaterdag 21 mei was het zover, het voorjaars-jeugdevenement van TTV Hilversum. Zesentwintig sportievelingen in de leeftijd van negen tot achttien jaar en een aantal begeleiders die foto’s moesten maken en dus echt niet nat konden worden, vertrokken al vroeg naar Poldersport in De Kwakel. Daar aangekomen werd begonnen met een zeskamp, goed om de spieren los te maken. Na de drinkpauze het echte werk. Touwen, trapezes en veel water. Jeroen Lugtenburg was de eerste die wilde voelen hoe warm het slootwater was, daarna volgden er meer (soms met hulp van een “aardige” clubgenoot). Super om te zien hoe iedereen zijn of haar grenzen aan het opzoeken was en ach, als je eenmaal nat bent, maakt het ook allemaal niet zoveel meer uit! We sloten af met meegebrachte droge kleren en een voedzame polderburger. Volgend jaar weer en diegenen die dit jaar niet mee durfden: inschrijven voor volgend jaar kan al!

Wil je alle foto’s bekijken, kopieer dan deze regel naar je browser: https://goo.gl/photos/vgoLpuuhRDkUGcSx5

Antoinette Romijn