Percentagebeker voorjaarscompetitie voor Ronald Lammertse

De voorjaarcompetitie bij de afdelings-senioren leverde slechts één kampioen op. Remco Bartelink en Richard Roest werd pakten met Duoteam 6 de titel in de 6e  klasse. Voor Hilversum-begrippen een magere oogst. Remco en Richard werden tijdens de slotceremonie van de Fietspuzzeltocht door wedstrijdsecretaris Pieter Salentijn in het zonnetje gezet.

De percentagebeker kwam in handen van Ronald Lammertse. Ronald won met team 11 maar liefst 26 van de 27 wedstrijden in de triocompetitie 3e klas. Goed van een winstpercentage van 96%. De enige verliespartij van de Hilversummer was tegen Ron van Laere van Buna. Ronald, van harte gefeliciteerd! Zodra je naam is ingegraveerd, mag je de beker een jaar mee naar huis nemen.