Paul Koopman nieuwe voorzitter TTV Hilversum

Paul Koopman

Na anderhalf jaar zonder praeses is het bestuur van Hilversum erin geslaagd een nieuwe (kandidaat)-voorzitter te vinden. Als de Algemene Ledenvergadering ermee instemt, neemt Paul Koopman op 29 september de voorzittershamer over van Raymond van Putten, die vorig jaar stopte.

Koopman (66) heeft een rijke bestuurlijke ervaring. Hij was van 1985 tot 1992 voorzitter van de NTTB en bekleedde binnen en buiten de tafeltennisbond tal van bestuurlijke functies, onder andere in de farmaceutische industrie. Na zijn aftreden als bondsvoorzitter werd hij benoemd tot erelid van de NTTB. Paul Koopman was 2008 tot 2012 lid van onze vereniging en keerde begin dit jaar terug op het ‘oude nest’. Hij is wekelijks actief bij een van de recreatieve overdaggroepen.

Het bestuur van Hilversum is bijzonder verheugd dat Paul Koopman bereid is de leiding op zich te nemen van de grootste tafeltennisvereniging van de NTTB. Onder zijn leiding moet de vereniging de ambities verwezenlijken die vermeld staan in het nieuwe beleidsplan, de uitdaging voor de komende jaren.