Patrik, Djermo en Philo met succes op bekerjacht

De jeugd van TTV Hilversum heeft op het laatste toernooi van het jaar, de finale van de Midden-Meerkampen, prima prestaties geleverd. Drie jeugdleden vielen in de prijzen. De net 14 jaar geworden Patrik Roest  (LandelijkA) speelde in de hoogste klasse en handvol pittige marathonpartijen, die bij elkaar meer dan drie uur in beslag namen. Patrik speelde zeer constant, toonde veel strijdlust en bleef op de spannende momenten rustig. Daardoor won hij vier van de vijf marathonpartijen. Met een score van vijf punten uit zeven partijen werd hij heel knap 2e achter de sterke Rob Seldenrijk.

Ook Djermo Roest (in klasse 3) liet zien hij veel vooruitgang heeft geboekt dit seizoen. na een wat weifelende start veegde Djermo met mooie topspinaanvallen en al zijn concurrenten onder tafel. Diverse partijen werden met 3-0 gewonnen. Hij werd ongeslagen eerste en mocht een grote beker meenemen naar huis. Dat belooft wat voor het nieuwe seizoen, waarin Djermo 2e klas gaat spelen.

Sportbeest Philo Decroos was ook doorgedrongen tot de finale en moest ook zeven wedstrijden flink aan de bak. Opgeven zit niet in zijn karakter en dank zij een fantastische inzet slaagde Philo erin vijf van de zeven partijen naar zich toe te trekken. Dat was goed voor de 3e plaats. Ook Philo ging dus met een beker naar huis.

Toon en Fons Verkerk waren eveneens tot de finale doorgedrongen. Ze speelden voor wat ze waard waren, maar vielen helaas niet in de prijzen. De finale Midden Meerkampen werd gespeeld in de mooie, nieuwe tafeltennishal van TTVN in Nieuwegein.

Patrik, Djermo en Philo met succes op bekerjacht 1

Patrik, Djermo en Philo met succes op bekerjacht 2